løsning på et lille problem

Alt om Børn Fora Debatfora Graviditet løsning på et lille problem

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    baby2mybaby2my
    Medlem

Godmorgen !!!

Jeg sidder lige og nyder min kop kaffe, i min mørke stue, imens jeg prøver og find en løsning på mit lille problem, for jeg har gået rundt i et stykke tid nu, med meget øm bryst vorter, en kvalme der dukker op et par gang om dagen, og træthed, jeg tog en test for en uge siden der var negativ, det var på min 33 dag i min cyklus, det er nok også for tidligt, nu er jeg på min 40 dag og min mens er ikke kommet i nu.
    Jeg plejer og ha en cyklus på 38… Alt i alt er der gode muligheder for jeg er blevet gravid. Men vi har været i gang med projekt baby i så lang tid snart, så alle håb har været ude, og det jeg tror igen igen der er noget, er lidt underligt, for det plejer jo bare og være en hormonel ting der gøre det, og hvorfor skulle jeg blive gravid nu, når der ikke har været sket noget i næsten 2 år, jeg har virkelig øv med og skal tag en graviditet test nu hvis den skulle være negativ? det er første gang jeg har ondt i mine bryste vorter ?
    Er det gode tegn, ?når mine bryster ellers er normal, de er ikke ømme eller større som de eller normalt er når jeg skal ha mens ? Også er der en til ting, mit humør har været meget oppe i det røde felt, jeg plejer ikke og være så sur, er det også et godt tegn på en graviditet ???

nette

Hej Nette

Jeg kan sørme godt forstå, du synes, det er svært. Både ømme bryster, kvalme, træthed og humørsvingninger er gode tegn på en graviditet. Men som du selv er inde på, så kan det jo desværre også skyldes indbildning.

Hvis testen nu er negativ, men symptomerne fortsætter og du stadig ikke får din mens., så tag evt. en test igen om en uge (selvom det er hårdt). Det er ikke alle, der får positiv test så hurtigt som 2 dage efter forventet mens., selvom de faktisk er gravide.

Pøj-pøj med det – jeg håber, det viser sig at være lykkes for jer…

Knus Rikke

Det minder meget om de “symptomer” jeg havde i starten. Jeg skulle gå 14 dage over inden jeg kunne teste bare en aaaaaaaaaaaanelse positiv.

Held og lykke med det hele!

baby2mybaby2my
    Medlem

Hej

Jeg krydser også selv finger, her lige prøvet og tag en test til her i dag, men den var også negativ, men synes nu jeg kun se en lille streg, men det var nok mere ønske tænkning, smiler
    Har en del ?mens smerter? er det normal i starten af en graviditet, eller er det bare et tegn på min mens er på vej ..snøft

Smerterne kan både være tegn på mens. og på graviditet. Hvis du er gravid, kan du få smerterne, fordi din livmoder begynder at udvide sig og fordi det trækker i den – så gør det ondt i de ligamenter, den hænger fast i. Det er nogenlunde det samme, der sker under mens. – der trækker det også i livmoderen og i båndene, den hænger i. Derfor kan man altså have mere eller mindre de samme smerter både op til/under mens. og under en graviditet.

Håber rigtig meget, at den er der :o)

Rikke

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.