en cyklus på 5 uger .. er det normalt?

Alt om Børn Fora Debatfora Graviditet en cyklus på 5 uger .. er det normalt?

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    puller00puller00
    Medlem

hej alle ..

jeg ville bare høre jer om det er normalt at jeg har en cyklus på 5 uger??

de sidste 2 gange har jeg haft en cyklus på 5 uger og denne gang skulle jeg ha haft det igår men der er stadig ikke kommet noget ….

vi er jo gået igang med at prøve igen men nummer 2 barn , har det noget at sige ?

håber virkelig i kan hjælpe mig ‘s*S*

knus

Anonym
    Gæst

Cyklus kan varierer meget og fem uger er ikke unormalt. Hvor længe er det siden du sidst var gravid?

Cristina 19+1

puller00puller00
    Medlem

vores datter er lige blevet 2 år *S* men har været på p-piller indtil ca uge 31 i år …. tror du det har noget at sige ??

Anonym
    Gæst

Ja, minipiller er jo hormoner, dog i små doser, og det kan da sagtens rykke helt vildt ved dine hormoner.. 🙂

Mama83Mama83
    Medlem

Jeg har selv en cyklus på 36 dage, og jeg har to børn og skal føde her nu.

Jeg fik kun minstration en gang efter jeg havde født min første og derefter gik der hele 4 måneder hvor den slet ikke kom og så blev jeg gravid. Og denne gang blev jeg også gravid med en cyklus på 36 dage.

Held og lykke

Roula 40+5

XmarenXXmarenX
    Medlem

Når man har en cyklus på mere 35 dage, er der risiko for, at man springer ægløsninger over… og så bliver man selvfølgelig ikke gravid lige den måned. Jeg har selv nogle enormt lange cyklusser og har ikke ægløsning hver måned, og det gør det klar sværere at blive gravid, men min datter er også bevis på det godt alligevel kan lade sig gøre, uden hjælp udefra.

djjoy28djjoy28
    Medlem

har også en cyklus på 36 dage, fik en lille pige her den 9/10 på 3410 kg 51 cm.

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.