Er nysgerrig…. ;)

Alt om Børn Fora Debatfora Graviditet Er nysgerrig…. ;)

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 28 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Jeg ville høre om der var nogen af jer der har været ude for at få graviditetstegn ca i uge 3???? Jeg er begyndt at blive lidt nysgerrig, jeg skal ha min mens (forhåbentlig ikke ;)) på onsdag, men jeg synes allerede nu at jeg har haft nogle tegn, som ekstremt ømme bryster, kvalme, hovedpine og træthed… Ved ikke om det er min krop der driller mig eller om det nu kan være???

Så ville jeg også høre om hvornår i tidligst kunne teste positivt??

knus fra Solsa85 der har et lille håb 😉

Jeg kunne mærke jeg var gravid ca. 2 uger før forventet mens.
    Der fik jeg nemlig den ondeste kvalme og var rigtig skidt.
    Men jeg testede ikke positiv før et par dage efter forventet mens.
    Tog en test om tirsdagen som var negativ og testede så positiv om fredagen.
    Havde også meddelt manden at hvis jeg ikke var gravid skulle jeg alligevel til lægen, for så måtte jeg jo være syg, når jeg hele tiden følte mig småskidt og træt.
    Men det gik over da jeg var 17 uger henne 🙂
    Så det kan da godt være at den er god nok for dig, krydser fingre for dig.
    Hilsen
    Louise

Jeg oplevede voldsom, voldsom træthed, da jeg var omkring uge 2+3 – troede bare jeg havde fået en eller anden virus. Testede positiv da jeg var omkring 4 uger henne. Da min mens er meget uregelmæssig, kan jeg ikke sige, om jeg var gået over tiden. Men jeg prøvede flere forskellige tests, og dem i Netto var klart de mest følsomme af dem, jeg prøvede. De viste tydeligt positiv hos mig med det samme. Held og lykke :o)

Rikke 12+2

Anonym
    Gæst

Jeg fik små-grviditetssymptomer 2 uger før forventet mens, så ja den kan godt være “go´nok”, men som du selv er inde på kan kroppen også spille én et puds nogle gange. Jeg krydser i hvert fald fingre 🙂

solsa85solsa85
    Medlem

Tusind tak! Jeg håber selvfølgelig at nu er den der, vi har “prøvet” (ikke ihærdigt) i nogle måneder, så det ville være rart hvis den var der nu! 😉 Os fordi min bedste veninde os er blevet gravid, kunne være sjovt at følges ad 🙂 Jeg må ned og købe nogle test og prøve…

knus Sólveig.

Anonym
    Gæst

Hej!
    Jeg tror nok, at jeg er gravid! Har taget to positive tests for to dage siden, hvor jeg var gået to dage over menstruation. Men jeg er helt svimmel ved tanken, og føler næsten ikke at det kan passe, for jeg stoppede med at tage p-piller for kun en måned siden! Nå, men hvis jeg altså er gravid, så mærkede jeg faktisk de første brystspændinger for 2 uger siden sv. til uge 2. Tænkte at det måske bare var pga. ægløsning, men det har nok været det første lille tegn 🙂 Ellers har jeg ikke mærket noget endnu..
    Jeg er spændt på at høre om du er gravid. Jeg ønsker det bedste for dig!
    R

ellehhellehh
    Medlem

Hvis jeg ellers er gravid, så fik jeg graviditetstegn fredag efter ægløsning om tirsdagen (fik spiral fjernet mandag).

Vi har før været rigtig dygtige/heldige til det her, så jeg krydser fingre.

Mine tegn:
    Ømme bryster, det bliver værre og værre for hver dag.
    Kvalme.

Jeg håber godt nok at der er brød i ovnen.

Krydser fingre for jeg andre 🙂

– Ellehh

solsa85solsa85
    Medlem

Jeg skulle have min mens i dag, men er stadig ikke kommet og kvalmen og ømme bryster fortsætter så jeg krydser fingre og også for jeg to 😉 Jeg tager en test i morgen tidlig, har taget to inden jeg skulle haft mens men de var negative… men alt håb er jo ikke ude, specielt når jeg har så stærke symptomer… Min mor fik også at vide af en synsk kvinde i går at jeg bar på en dreng, så nu må vi se haha (“,)

Så vi må krydse fingre for mere kvalme og mere ømme bryster, og selvfølgelig en lille bebs om 8 måneder 😉
    knus

GravidmusGravidmus
    Medlem

Hej,

Jeg oplevede en voldsom træthed allerede i uge 2 – jeg troede bare det var arbejdet, men min kæreste var overbevist om at det var fordi jeg var gravid, da jeg elleres aldrig er træt!!

Ganske rigtigt, jeg var gravid – jeg tog også en test fra Netto og den var klart positiv.

Mille
    uge 35+2

solsa85solsa85
    Medlem

Jeg er nu gået to dage over tid, stadig ingen mens men heller ingen positiv test… Venter og prøver igen i morgen… Har brugt matas’s egne tests, men vil prøve netto’s da de er meget billige og jeg har hørt ret meget positivt om dem…

Så hold fingrene krydset!!

ellehhellehh
    Medlem

Matas og Nettos test er fuldstændigt ens, bortset fra prisen.

Samme producent, samme distributør og 100 % samme udseende.

Den fra Matas er bare dobbelt så dyr…

Jeg har prøvet dem begge inden for kort tid – jeg er bare så dum jeg kan ikke lade være med at teste. Selv om jeg godt ved at det er for tidligt. Hvor gammel er man så?

😛

solsa85solsa85
    Medlem

ja det fandt jeg oså ud af da jeg åbnede pakken! haha
    Skulle tage en test, men kunne slet tisse nok selvom jeg havde været tissetrængene… Synes jeg går konstant på toilettet for at tisse… :S

ellehhellehh
    Medlem

Ja det gør jeg også 😛

felinedkfelinedk
    Medlem

sad lige og læste hele denne her historie og er jo nu blevet super nysgerrig for hvad udkommet er blevet.
    Jeg selv havde ingen særlige symptomer andet end træthed og en muren i maven men nu har jeg prøvet det en gang før så jeg vidste godt hvad det betød selvom jeg fandt ud af det 2 uger før testen kunne vise det.
    Håber det bedste for dig og krydser fingre.
    feline 31+2

solsa85solsa85
    Medlem

Det er det samme… Ingen mens og heller ingen positiv test… Det er ved at blive lidt træls, da jeg gerne vil have svar snart 🙂 Jeg er sprunget en mens over, og da var det mange uger som jeg gik rundt som et spørgsmålstegn for jeg kunne ikke forstå det… Men nu er der ikke så meget andet for end at vente og se…. Tak tak for indlægget 😉

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 28 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.