Suk… Hvad gør jeg lige med faderen…

Alt om Børn Fora Debatfora Graviditet Suk… Hvad gør jeg lige med faderen…

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    NicolineANicolineA
    Medlem

Hej piger!
    Jeg har tidligere haft indlagt et brev om mit ufødte barns fars opførsel. Men nu er det simpelthen gået over gevind. Han er ved at køre mig fuldstændigt ned psykisk, og mistænker ham for at være ude i et misbrug da ans adfærd har ændret sig en del, og er meget voldelig. Vi bor ikke sammen -har smidt ham ud for længst. Der er et halvt år til terminen og kan bare ikke blive ved sådan her. Og hvad gør jeg i forhold til mit barn, for det skal ikke vokse op med sådan en far som ham. Er bange for at det vil tage skade?

Undgå al kontakt med ham.. UANSET hvad han skriver.. Hvis det er noget der kan køre dig ned..

Natasja & Josefine 220907 der selv har været ude i det sammen og faren er stadig et kæmpe r*****..

NicolineANicolineA
    Medlem

Ja det prøver jeg også så vidt muligt… Han har heller ik kontaktet mig i to dage nu (heldigvis) . Men det er virkelig hårdt! Er så bange for hvad der kommer til at ske efter fødslen. Men har haft snakket med Socialforvaltningen vdr. sagen. Og det gav mig dog også lidt mere ro, da det viste sig at man godt kunne kræve overvåget samvær med faderen hvis man var bange for barnets sikkerhed, og de så selfølgelig fik dokumentation for hans fortid osv.

Chyna88Chyna88
    Medlem

Hej Nicoline.

Uh, hvor kan jeg sidde og blive frustreret over det du skriver! Han skal da bare holde sig så langt væk!
    Er han overhoved interesseret i at se sit barn efter fødslen?
    Og hvis han er, så sys jeg det lyder som en ret god idé det med overvågning!

Du må have rigtigt meget held og lykke med det hele. Håber virkelig det hele ordner sig med tiden!

Hilsen Nicoline

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.