Udflådens farve skræmmer mig !!

Alt om Børn Fora Debatfora Graviditet Udflådens farve skræmmer mig !!

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Hej – Jeg ca. 11 uger henne ! Mit udflåd er tit brunligt allias lysebrunt til gulligt – så de andre dage er det klart – men de andre farver kommer tit så jeg kan ikke lade være med at tænke over det. Kan ikke bedømme om det er den ene el den anden farve de ligner meget hinanden ! Har i prøvet dette? Er det farligt ? Er så nervøs for den bette. Kram

Anonym
    Gæst

Hejsa… det har jeg også haft, og da jeg havde en spontan abort for ca. 4 måneder siden blev jeg også meget nervøs – men jeg har været ved min læge og hun sagde at det var helt normalt – at der faktisk også godt kunne komme små endnu mørkere stykker… ikke noget at være nervøs over…. og vil da også lige sige at da jeg aborterede gik det ret stærkt, og jeg var slet ikke i tvivl om hvad der skete…

Så jeg tror ikke det er noget du skal bekymre dig om – ellers ring og ta en snak med din læge 🙂

Rebecca

FlyvermusFlyvermus
    Medlem

Hej.
    tror ikke du skal bekymrer dig. jeg har også tit brunt udflåd og en gang var det også rødt og der var jeg en tur på sygehuset, men alt er okay. De siger det kan være små blodkar der sprænger, derinde, fordi det hele jo vokser. Så det er gammelt blod der kommer ud. Jeg fik af vide at det var godt jeg var kommet, men jeg skulle atge det roligt og næste kan kun ringe hvis det direkte blødte.
    Håber det kan berolige dig lidt ellers ring til din JM /læge.
    Hilsen Flyvermus 23+ nogen dage 🙂

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.