meget træt og tung

Alt om Børn Fora Debatfora Graviditet meget træt og tung

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Jeg er nu 30 uger+3 dage henne. Den sidste uge er jeg begyndt at blive “mærket” af graviditetens fremadskriden. Jeg er virkelig træt, har mange plukveer og bliver hurtigt øm i benene. Jeg gruer lidt for den sidste måned inden barsel-jeg føler godt nok ikke, at jeg ligefrem har enorme mængder energi mere..og alt graviditetstøjet føles stramt på maven nu…

Anonym
    Gæst

..kom til at sende for hurtigt..
    Hvad med jer andre som er ca. så langt henne som mig (mere eller mindre)-hvordan klarer I hverdagen?

babymaj08babymaj08
    Medlem

Hej M

Jeg er i uge 27 og er også meget træt lige nu… orker næsten ikke noget når først jeg er kommet hjem ( og jeg er endda studerende – så jeg har ikke så lange dage…)
    Håber at det bliver lidt bedre snart…

klepatraklepatra
    Medlem

De dage jeg har fri, er jeg fuldstændig udkørt, og har bare lyst til at ligge helt stille, som jeg desværre gør for meget af. Men der kommer også dage hvor jeg har energi og laver en masse ting. Men for det meste er jeg træt og tung.

Jeg arbejder som tjener, det er jo et fysisk krævende job. Har tænkt på om det kan være det, at nu jeg er gravid, tager det længere tid for mig at hvile kroppen igen.

Klepatra 28+4

Mia1204Mia1204
    Medlem

Hej maleneaj

Nu har jeg godt nok lige født, men blander mig lige alligevel:o)
    Det er sindsygt hårdt den sidste del af graviditeten. Man er træt, utålmodig og orker stort set ikke at være gravid mere. Sådan havde jeg det i hvert fald. Men jeg fik nærmest et energi-boost den sidste måned for så brugte man tiden på at vaske alt babytøjet, ordne pusleplads osv. og det er SÅ hyggeligt og giver én en form for energi den sidste tid for så er den spændende oplevelse lige om hjørnet.
    Håber snart energien vender tilbage til dig.
    Og held og lykke med de sidste 10 uger:o)

Mia1204 og lille Clara 17 dage gammel