meget træt og tung

Alt om Børn Fora Debatfora Graviditet meget træt og tung

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Jeg er nu 30 uger+3 dage henne. Den sidste uge er jeg begyndt at blive “mærket” af graviditetens fremadskriden. Jeg er virkelig træt, har mange plukveer og bliver hurtigt øm i benene. Jeg gruer lidt for den sidste måned inden barsel-jeg føler godt nok ikke, at jeg ligefrem har enorme mængder energi mere..og alt graviditetstøjet føles stramt på maven nu…

Anonym
    Gæst

..kom til at sende for hurtigt..
    Hvad med jer andre som er ca. så langt henne som mig (mere eller mindre)-hvordan klarer I hverdagen?

babymaj08babymaj08
    Medlem

Hej M

Jeg er i uge 27 og er også meget træt lige nu… orker næsten ikke noget når først jeg er kommet hjem ( og jeg er endda studerende – så jeg har ikke så lange dage…)
    Håber at det bliver lidt bedre snart…

klepatraklepatra
    Medlem

De dage jeg har fri, er jeg fuldstændig udkørt, og har bare lyst til at ligge helt stille, som jeg desværre gør for meget af. Men der kommer også dage hvor jeg har energi og laver en masse ting. Men for det meste er jeg træt og tung.

Jeg arbejder som tjener, det er jo et fysisk krævende job. Har tænkt på om det kan være det, at nu jeg er gravid, tager det længere tid for mig at hvile kroppen igen.

Klepatra 28+4

Mia1204Mia1204
    Medlem

Hej maleneaj

Nu har jeg godt nok lige født, men blander mig lige alligevel:o)
    Det er sindsygt hårdt den sidste del af graviditeten. Man er træt, utålmodig og orker stort set ikke at være gravid mere. Sådan havde jeg det i hvert fald. Men jeg fik nærmest et energi-boost den sidste måned for så brugte man tiden på at vaske alt babytøjet, ordne pusleplads osv. og det er SÅ hyggeligt og giver én en form for energi den sidste tid for så er den spændende oplevelse lige om hjørnet.
    Håber snart energien vender tilbage til dig.
    Og held og lykke med de sidste 10 uger:o)

Mia1204 og lille Clara 17 dage gammel

Anonym
    Gæst

Jeg er i uge 29 nu, og kan da også mærke at det begynder at gå den vej.
    Jeg er egentlig ikke træt, men jeg er begyndt at kunne mærke at min krop siger fra overfor hård fysisk udfoldelse.
    Jeg puster noget mere end normalt når jeg skal op på 5. sal, og jeg tror at jeg tog min sidste løbetur i går, der kommer simpelthen for mange plukkeveer efterhånden, hvilket giver mig dårlig samvittighed i frohold til barnet.
    Mine fødder er også ret flade sidst på dagen hvis jeg har gået og stået meget, og min ryg hader når jeg sidder en hel dag foran computeren.
    Jeg synes det er svært at vænne sig til det, og jeg havde egentlig naivt håbet på at den slags ikke skulle ramme mig.
    Jeg har aldrig haft rygproblemer eller lignende, og har løbet og styrketrænet meget. Så jeg troede at min krop ville være i topform til det sidste, men jeg begynder at indse at jeg vist forregnede mig lidt.
    Måske man bare skal indse at det er tid til at trone lidt mere på sofaen end sædvanligt, jeg er glad så længe jeg ikke får ordineret sengeleje, det kunne jeg ikke holde ud..

lonnie4lonnie4
    Medlem

hejssa…

nu er det ved at være oppe over, går bare og venter på at der sker noget…
    ville lige sige at da jeg var i den periode var jeg også meget træt! man orkede intet og det hele var tungt og træls, det er vigtigt at man husker at slappe af og ikke have dårlig samvittighed for der sker altså meget med kroppen. så mit råd er at slappe af og ikke få dårlig samvittighed over det… desuden har jeg også her den sidste stykke tid fået meget energi tilbage, har læst at man begynder at “bygge rede” og jeg har haft en mildere omgang rengørings vandvid, så i skal nok må at gøre huset og små tngene klar inden…

knus lonnie 39+6

babymopsbabymops
    Medlem

jeg er kun 24 uger henne. Suk. Har lige skrevet et indlæg her om sygemelding – er nogen af jer sygemeldt?! Det er det eneste jeg drømmer om lige nu..

KH
    ML

Hej,

Jeg er I uge 29+1 og er bare helt færdig…

Jeg føler mig uoplagt og tung i hele kroppen… Det kan dog have noget at gøre med at jeg grundet smerter i den nederste del af maven ikke får sovet mere end 3-4 timer usammen hængende om natten…

Er der andre der har været ude for noget ligende??

Min læge sider at han ikke ved hvad det kan være der gør så ondt og at hvis det fortsætter bliver jeg sygemeldt bare for at få noget søvn inden den lille kommer, så man ikke er helt nedkørt allerede 2 mdr. før…

Jeg kan kun håbe at det bliver bedre..

Jensen 29+1

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.