fosterbevægelser

Alt om Børn Fora Debatfora Graviditet fosterbevægelser

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Forfatter

Er det normalt at den lille laver meget hurtige bevægelser….. Som om den får et anfald, er der ander der har prøvede det???
    40 uger

hvasshvass
    Medlem

Tror du ikke at den hikker, eller kender du den bevægelse?

Anonym
    Gæst

Sådan gør min også! Nogle gange har jeg undret mig over HVAD baby har gang i, det føles bare alt for hurtigt til at det kan være den. Altså, jeg tænker jo at baby bevæger sig i vand og det går i hvert fald aldrig så stærkt for mig når jeg bevæger mig i vand… Men jeg har nu ikke bekymret mig over det, bare undret mig over det.

Ja det er meget normalt… bar rolig :o)

Natasja & Josefine 220907

Anonym
    Gæst

har den samme oplevelse..har også undret mig over, hvordan den kan bevæge sig SÅ hurtigt..

Anonym
    Gæst

Jeg har mærket den lille siden jeg var 15-16 uger henne, og jeg er nu 28 uger henne. Jeg er andengangsfødende. Med min datter mærkede jeg det noget senere-ved 18 uge eller 19 uge, tror jeg. Så længe du kan mærke bevægelser er det vel iorden?!

Nadia19Nadia19
    Medlem

Hej:)

Jeg undre mig over om jeg egnetlig overhovedet kan mærke nået, er det normalt når jeg er 25+3 uger henne?? Altså jeg har da mærket en slags bevægelser i underlivet, men når jeg så ligger hånden på kan jeg ikke mærke nået. og det er for det meste når jeg ligger ned. er det normalt?? skal lige sige jeg er 1. gangsfødende.

Nadia 25+3

hej Nadia.

Hvis jeg var dig ville jeg lige ringe til lægen og høre ad, om hun ikke kan tjekke hjertelyd.

Jeg gjorde det selv da jeg og var der omkring henne, for havede ikke rigtig mærket så megte til den…. Det viste sig så bare at det var fordi den lå med ryggen ud mod maven.

Men heller ringe en gang for lidt en, en gang for meget.

Hilsen Pernille- 9 dage til termin 🙂

FlyvermusFlyvermus
    Medlem

hej. Har hørt at hos nogen ligger moderkagen foran den bette og så kan man vist ikke mærke så meget. Min JM sagde da jeg var i uge 17 og troede jeg kunne mærkje noger, at jeg skulle ligge mig på maven. så var det lettere at mærke liv. Men synes du skal ringe til lægen og få det tjekket. Der er sikkert ingenting, når nu du har mærket liv, men få det tjekket for man kan ikke lade være med at tænke på det, vel? Få det tjekket og så kan du være rolig igen. Held og lykke
    Knus Flyvermus uge 22

Nadia19Nadia19
    Medlem

JUBIIII!!

Nu har jeg enlig mærket liv sådan rigtigt. 3 små slag på hånden. jeg tror bare man skal tage sig tid yil lige og mærke ordentlig efter. så der er vist ingen grund til bekymring. Synes bare det var sent at jeg sådan kunne mærke noget rigtigt. og sidst jeg var til jordmor var det også svært at høre hjertelyden i længere tid, og der sagde hun nemlig at moderkagen når lå ud mod maven.

Men tak for de gode råd fra jer.

Nadia 25+4

Anonym
    Gæst

Hvis man er usikker og gerne vil mærke efter, så prøv at drikke et glas isvand, så kommer der gang i den lille…(smil)

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.