Pletbløder I i flere dage?

Alt om Børn Fora Debatfora Graviditet Pletbløder I i flere dage?

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    bloppen2bloppen2
    Medlem

Er der nogen jer der pletbløder i flere dage? Jeg føler at der er en ordenlig omgang mens på vej. Vagtlægen siger at det er for at min krop reagerer på graviditet. Er ca 5 uger henne. Føler mig oppustet.

heltnymorheltnymor
    Medlem

Jeg har også pletblødt i uge 6 og 7. Jeg fik en scanning, som viste at den lille levede (med hjerteblink). Jeg er nu i 11. uge og blødningen er stoppet. Få en henvisning til scanning fra din læge, hvis du er bekymret.

A.

camdancamdan
    Medlem

Hej med dig. Jeg Pletblødte i ca. 8 dage da jeg var i uge 5, fordi ægget satte sig fast, så det kan godt være det der sker i din krop.
    Camilla 35+6

Anonym
    Gæst

Jeg har aldrig pletblødt-hverken nu eller 1.graviditet. Men jeg har læst, at det er meget almindeligt. Det er derfor nogle kvinder er langt henne, før de opdager graviditeten: De tror simpelthen at de har haft menses, men så var det bare pletblødning. Jeg ville nok alligevel gå til lægen, for man bliver jo urolig, hvis det er en ønskegraviditet, ik?

Anonym
    Gæst

Min pletblødning stoppede efter knap 1 uge… Har taget en hjemmetest og den er stadig positiv. Skal til en skannig idag.

heltnymorheltnymor
    Medlem

Det lyder jo fint 🙂

Anonym
    Gæst

Og der var bonus… 🙂 (mega stor smiley)

millemullemillemulle
    Medlem

hej, jeg pletblødte i de første 5-6 uger, og lægen sendte mig til scanning, og alt var heldigvis i orden. Altid godt at få det undersøgt! Synes der mangler litteratur om dette emne…

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.