Jeg er FORVIRRET…???!!!

Alt om Børn Fora Debatfora Graviditet Jeg er FORVIRRET…???!!!

Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

øh, jeg har lige været inde på minmave.dk for at beregne ægløsning + termin. Ifølge min egne beregninger skulle jeg (ikke) have mens i morgen. Jeg har altid haft nogenlunde 28 dage i min cyklus. Men efter en SA for 3-4 måneder siden (i uge 5 eller 6) har min mens været lidt uregelmæssig.
    MEN når jeg så udfylder felterne på minmave.dk med de sidste 3 mens og cykluslængde…så skulle jeg have haft mens igår!!!
    Det kommer helt bag på mig! Jeg har 1 test, som jeg havde planlagt at bruge i morgen tidlig. men nu har jeg for vildt lyst til at teste NUUUUUU!!!!

Hvad synes I jeg skal?
    Holder beregningerne på minmave.dk ifølge jereg egne beregninger?
    Kan man beregne på netdoktor eller andre steder??
    Hjælp hjælp…det kunne være rart at vide om nytårsaften bliver med eller uden alkohol!
    Hilsen tine (termin sept.2008 måske???)

mormor70mormor70
    Medlem

Hejsa.
    Ja det er jo lidt svært at sige om du er gravid eller ej.
    Jeg ville nu ikke kunne vente med den test.. 😉
    Du kan jo købe billige teste her på nettet, hvis du skal bruge flere.

http://www.billige-teste.dk/graviditetstest_strimmel-c-1_2.html

Krydser fingre for der er 2 streger 😉

Hilsen Pia og godt nytår.

ps. skriv når du engang har teste ok 😉

Mia1204Mia1204
    Medlem

Hej Tine

Jeg har på ingen måde forstand på at beregne ægløsning og mens. men efter hvad jeg ved så burde du godt kunne teste i dag når det er i morgen du (selv mener) skal have mens. Tror ikke det har nogen betydning og hvis du er gravid burde du kunne se det nu.
    Og hvis du tester i dag kan du jo altid smutte ud og købe en ny i morgen. Og husk at 2 streger=Gravid uanset om du tester i dag eller i morgen:o)

Held og lykke med det. Jeg vil krydse fingre for at du får en positiv lille nytårs-oplevelse:o)

Mia1204 36+4

kcvibekekcvibeke
    Medlem

Test dog idag… ( ja vi andre er også spændte ;o) )
    Rema 1000, netto og bilka har fast billige test oppe ved kassen, 20 kr. Pøj pøj

Det er jo ikk sikkert at de kommer på klokkeslet.. Slå koldt vand i blodet og vent et par dage..

Natasja & Josefine 2209007

Mia1204Mia1204
    Medlem

Hej Tine

Jaa 2 streger er 2 streger så TILLYKKE!! :o)
    Jo jeg tog også selv til lægen og fik lavet en test for at være helt sikker så det kan jeg godt forstå du vil.
    Men endnu en gang tillykke og held og lykke med det hele.

Mia1204 36+6

Anonym
    Gæst
    Anonym
    Gæst

Jeg testede i søndags, og der var skal 2 streger!! Så det var vildt. Stregen var godt nok ikke vildt kraftig med den var der da tydelig. Jeg har så idag tirsdag testet igen (man er vel lidt nervøs efter SA i sept) og regnede med at det kom en tydelig streg HURTIGT efter som HCG’et fordobles over et par dage. Men stregen var den samme – så nu er jeg bekymret igen.
    Jeg håbede lidt på at jeg ville føle mig gravid og sikker, og det er da ikke sådan at jeg tror noget er galt, men min SA ligger alligevel i baghovedet.
    Nå – når alt kommer til alt, så tror jeg at jeg ringer til Lægen i morgen og ber om en blodprøve. Tror I ikke at jeg kan få lov til det?
    Jeg vil så gerne bare kunne slappe af og nyde det. Jeg har 1 test tilbage, som jeg vil bruge torsdag. Burde stregen ikke komme hurtigere og blive mere tydelig i starten?
    Hilsen Tine, der vist tænker for meget.

-Nytårsaften blev selvfølgelig uden alkohol, så det var rart at vågne uden tømmermænd 1. jan…selv om jeg nu godt have kvalme :0)

Anonym
    Gæst

Skægt, jeg prøvede det samme – 2 slatne, utydelige streger, og det samme et par dage efter, men gravid det er jeg – regnede egentlig også med at det sagde PLING og så var der to kraftigt skinnende streger. Trøstede mig med, at man nok ikke bare kan være lidt gravdi hihi

Anonym
    Gæst

Når man tester første dag menses udebliver, så er de to streger meget utydelige, men du er stadig lige gravid af den grund. Som dagene går vil stregerne blive mere og mere tydelige.

Anonym
    Gæst

Jeg forstår godt din nervøsitet i fht din tidligere SA. Men fordi du har mistet før har du ikke større risiko end alle andre for at miste igen – det har min læge i hvert fald sagt til mig. Selv havde jeg en mislykket graviditet i august. Nu er jeg 11 uger henne og er bare så glad. Men som dig var de første mange uger fyldt med nervøsitet og jeg tror egentligt at jeg først rigtig tør glæde mig, når jeg om 2 uger har været til scanning 🙂
    Held og lykke
    MuttiFrutti

mmajssmmajss
    Medlem

Ha – prøvede præcis det samme – streg 2 var så utydelig at jeg endte med at være helt i tvivl om det nu også var der! Men det var den – og ja – 2 streger er 2 streger! Og mine blev ikke mere tydelige da jeg testede igen nogle dage senere.

Håber det er lykkes for dig 🙂
    Vh Majs og Emma 15 uger

Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.