Ved nu den præcis dato for fødslen

Alt om Børn Fora Debatfora Graviditet Ved nu den præcis dato for fødslen

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Nu er jeg i den priviligerede situation, at jeg ved præcis hvornår, jeg føder mit barn: d.22 april om morgenen ved planlagt kejsersnit! Jeg skrev herind for nogle mdr siden om min angst for fødslen, fordi jeg havde en svær fødsel sidst, som endte i akut kejsersnit. Ved gennemgang af fødselsjournalen fra dengang kunne lægerne se, at der var noteret mistanke om forsnævret bækken, og så kan man ikke føde normalt. Så nu er det afgjort. Jeg skal føde ved kejsersnit, og datoen er fastlagt. Så er det afgjort! (smiler…)

AbbichumAbbichum
    Medlem

Hejsa.
    Det er da dejligt at hører, så kan du nyde resten af graviditeten uden at skulle bekymre dig om hvordan fødslen skal forløbe. Det må give en dejlig ro. Jeg Håber det bliver en super oplevelse denne her gang så, og knap så kaotisk som sidste gang.
    Min helt vidunderilge lillesøster er født den 22 april, så er det er dejlig dag 🙂 Kan stadig huske da min mor kom hjem hende og jeg fik lov at holde hende. Åhh suk, den pige har en ligeså stor plads i mit hjerter som mit (snart mine) egen børn 🙂
    Knus fra Randi 22+1

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.