stadig kun svag streg ved graviditetstesten

Alt om Børn Fora Debatfora Graviditet stadig kun svag streg ved graviditetstesten

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    bumpthe1stbumpthe1st
    Medlem

Hej
    Jeg tog en graviditets test et par uger sigen og der kom en ganske utydelig streg op sammen med den kraftige postitive kontrol streg. En streg er en streg siger de kloge, så kæresten og jeg tog det for gode vare og har nu fortalt den glædelige nyhed til hele verden over julen og nytåret.

Jeg har så været så heldig at jeg ikke har kunne mærke noget -ingen kvalme, ingen ubehageligheder (kun i brysterne der er vokset en størrelse). Fordi jeg slet ikke føler mig gravid har jeg nu taget endnu en graviditetstest. Jeg havde forventet at begge streger på pinden ville være tydelige denne gang. Men resultatet var helt som for 2 uger sigen -en kraftig kontrol streg og en utydelig anden streg. Så vildt jeg har forstået fordobles det graviditetshormon der detekteres i graviditetstestene hver 2-3 dag i løbet af graviditeten. Burden den anden streg ikke være tydelig nu? Kan det være at jeg slet ikke er gravid? At det bare er noget jeg har sat min i hoved? Jeg har ikke blødt

Der er stadig nogen dage til jeg skal til lægen, så hvis der er nogle af jer der har nogle kloge ord til mig, så vil jeg rigtig gerne høre dem.

Kh Bumpthe1st (forhåbentlig gravid)

Anonym
    Gæst

Jeg ville ringe til lægen på mandag hvis jeg var dig. I sept. testede jeg også positiv med en meget svag streg som først kom til syne efter ca 8-9 minutter og testen måtte kun aflæses efter højest 10 minutter. To dage efter stadig det samme. Jeg tog til lægen og hun testede min urin med samme resultat. Jeg fik taget blodprøver som viste megel lav HCG. Derfor ville de teste mit blod igen efter 3 dage og HCG var desværre faldet – senere fik jeg mens.

JEG HÅBER SELVFØLGELIG IKKE AT DET ER DET SAMME FOR DIG!!!! Men kontakt lægen for en sikkerheds skyld. Måske er du bare een af dem man hører om, som danner HCG meget sent :0)

Jeg krydser fingre for dig – det er da altid noget at du ikke har haft mens endnu! Hvornår skulle du have haft det?

Hilsen Tine – nu en uge over tid + ømme bryster :0)

bumpthe1stbumpthe1st
    Medlem

Jeg skulle have haft min menstruation for snart 5 uger siden og har efterhånden rigtig vænnet min til tanken om at være gravid. Jeg håber virkelig at alt er som burde.. Jeg kontakter lægen!

Hvad med dig? Har du tisset på en pind? Ja undskyld man bliver så nysgerrig 🙂

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.