Ventejakke

Alt om Børn Fora Debatfora Graviditet Ventejakke

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    DittehoffDittehoff
    Medlem

Hej!

Godt nytår!

Jeg er i 27. uge og kan ikke passe min vinterjakke mere. Jeg har prøvet at finde en ventejakke, men det er ikke lykkes mig, og derfor vil jeg bare lige høre, hvad I andre har gjort. Er der evt. nogen, der ved hvor jeg kan finde en?

Hilsen Ditte

kcvibekekcvibeke
    Medlem

Jeg har købt en frakke med dobbelt række knapper. Så jeg knapper den i de yderste knapper. Jeg håber jeg ikke vokser ud af den inden det bliver alt for koldt. I de andre graviditer, har jeg købt hhv en ny billig stor alm jakke og været i røde kors butik og finde en kæmpe jakke.

Mia1204Mia1204
    Medlem

Hej Ditte

Jeg er så heldig at jeg har arvet en vinterjakke af min svigerinde. Jeg kunne passe den sidste vinter, så tabte jeg mig i løbet af foråret og nu passer den igen:o)
    Jeg har heller ikke set nogle ventejakker nogen steder, men det med at købe en med dobbelt knapper som en anden skriver er en super god idé. Det havde jeg ikke tænkt på.
    Men det er nok en god idé ikke at bruge for mange penge på den da du jo kun skal bruge den i kort tid.

Held og lykke med jagten:o)
    Mia1204 36+6

Anonym
    Gæst

Mamalicious har flere forskellige ventejakker til en overkommelig pris. De kan ses på http://www.onefashion.dk eller i de fleste Exit. 🙂

Anonym
    Gæst

Hejsa *s*

Lyklii laver også nogle super fine ting til gravide 🙂

Mhv. Yggdrasill 21+6

DittehoffDittehoff
    Medlem

Hej!

Og tak for svarene. Jeg ser hvad jeg kan gøre, det var i hvert fald nogle gode forslag.
    Jeg har jo heller ikke lyst til at bruge for mange penge, da der kun er 3 måneder tilbage.

Hilsen Ditte

Anonym
    Gæst

Lige nu er moden “swinger-jakker” eller hvad de hedder. De er meget vide og ligner faktisk lidt ventejakker – eller en slags baby-doll-jakker :-). Jeg har set flere billige vintermodeller hos H&M og andre af de mindre dyre mærker.
    MuttiFrutti

DittehoffDittehoff
    Medlem

Tak for svaret, jeg må prøve H&M igen.

Ditte

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.