11 dage over og negativ test

Alt om Børn Fora Debatfora Graviditet 11 dage over og negativ test

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Hej med jer,

Jeg har 2 børn på 4 og 6 år, hvor jeg kun 2 dage efter forventet menes. fik en positiv graviditets test. Nu er det 41 dage siden jeg sidst havde mensturation, men en test i går og idag var negative.

Kan ikke spænde mine bukser mere om aftenen, og tænker på om det kan være noget alvorligt jeg fejler – såfremt det ikke er fordi jeg er gravid….

Er der andre der har oplevet at gå så lang tid før det blev bekræftet –

Mange hilsner fra den lidt urolige….

MisseMor85MisseMor85
    Medlem

Jeg har selv været ud for at går 2 måneder over uden at være gravid…. Men så kom min mens osse derefter. Lægen ville ikke gøre noget, så længe jeg ikke var gravid

badlandsbadlands
    Medlem

spændingen alene kan gøre at du ikke får mens – jeg har prøvet at gå 3½ uge over tid pga eksamensnervøsitet! Desværre…tror ikke du er gravid, men bare nervøs.

Mvh
    Lone

Anonym
    Gæst

Nervøs er jeg som sådan ikke, men mere urolig…
    Jeg er 35 år – har de ønske børn jeg gerne vil, og skulle jeg vente mig igen, så tager vi det derfra, selv om det ikke er planlagt.

Jeg kender symptomerne, og er ikke i tvivl om den er god nok – og dog, nu hvor testene viser noget andet.
    Chekede først min kalender for sidste menstruation i går morges, da nr 2 par bukser også var for små – og det er altså ikke pga julemad….
    Kontakter selvfølgelig min læge mandag, og irriterer mig lidt over at jeg ikke allerede gjorde det i morges…

Meget underligt…..

mormor70mormor70
    Medlem

Hejsa.
    Det er jo svært at sige om du er gravid.
    Min veninde gik ved 2 af sine graviditeter, og ventede på at sregerne kom på testen, der gik 2 mdr før de viste sig..
    Men har du ikke andre tegn?

Pia

Anonym
    Gæst

Murren i maven, meget meget oppustet som nævnt, lidt kvalme, og føler mig som lidt i en osteklokke… (underligt udtryk, men dækker meget godt!)

Ved det er et gammelt indlæg.. men var du gravid? Står nemlig
    I samme situation som du gjorde nu

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.