Bryster uden vokseværk?

Alt om Børn Fora Debatfora Graviditet Bryster uden vokseværk?

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Er det kun mine bryster, der ikke har fået vokseværk? Eller er der andre af jer, der har det på samme måde?
    Jeg kan da godt mærke, at mine bryster har fået en smule mere fylde, men slet ikke noget man kan se – og kan da også sagtens passe mine almindelige BH’er (80C)

Havde ellers lige glædet mig 😉

10+4

Anonym
    Gæst

Tak for dit svar – kunne da heller ikke forstå hvis det kun var mig.

Men… læste også lige den tråd, om de kvinder hvis bryster er vokset meget – generelt ser det også ud til, at det er hos dem, der har ret så store bryster i forvejen.

Måske har det noget at sige, om man er disponeret for at danne meget brystvæv i det hele taget?

HexiLexHexiLex
    Medlem

hey

hehe du behøver slet ikke fortvivle 🙂 mine bryster er kun lige for en lille måned siden begyndt at vokse, men kan stadig presse mig ned i mine alm bher (bruger samme størrelse som dig). Men det er forskelligt fra kvinde til kvinde. De begynder jo først rigtigt at danne mælk når du begynder at amme, så det skal nok komme 😉

/Dianna 33+4

RundemigRundemig
    Medlem

Jeg er nu 32+2 og der er endnu ikke sket noget her – og regner bestemt heller ikke med noget …

Jeg kan stadig være i mine normale BH’er, og det synes jeg er fedt – er super glad for min størrelse, og ville være meget ked af den store forandring … Men sådan er vi jo så forskellige …
    Måske jeg skulle oplyse, at jeg bruger 70d …

Tina

Anonym
    Gæst

Hej
    Du skriver at du har læst den tråd med de voksende bryster og hentyder til at man måske er stor i forvejen.
    Jeg bruger normalt 85C og inden jeg nåede uge 14 var jeg vokset til en 85E. Og vokser stadig. 🙂
    Sussi 20+0 (endelig halvvejs)

Det er vist meget individuelt hvordan og hvornår bryster vokser under graviditeten.
    Mig bekendt er der ingen faste retningslinier.
    Jeg var selv en helt normal 80B, som voksede til en 85E inden mælken var løbet helt til.
    Nu snart 2,5 år efter er jeg en 85C, så de er blevet større og det er ikke forsvundet igen.
    Synes ellers tit, man hører det modstatte, at babserne forsvinder efter amningen.
    Men så er jeg måske undtagelsen, der bekræfter reglen 🙂
    Hilsen
    Louise

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.