Syns jeg er utålmodig nu….

Alt om Børn Fora Debatfora Graviditet Syns jeg er utålmodig nu….

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    MorNov07MorNov07
    Medlem

og syns bare tiden går for langsomt – jeg er 33+3 og det føles jo som om der er evigheder til endnu – er sygemeldt – og ved at være træt af bare at være herhjemme og vaske op og rydde op, når de andre er taget på job og i skole….*S*……ville ønske oktober i det mindste snart var overstået….. !!

hvordan har I andre det ?

C’
    33+3

Anonym
    Gæst

Jeg er lige begyndt på barsel og nyder at kunne slappe af og ikke rigtig lave noget, men når det så er sagt, kan jeg da godt mærke at jeg er træt af at rende rundt med den store mave. Synes den er i vejen uanset hvad man vil foretage sig. Jeg kunne også godt tænke mig at vi var i starten af november istedet for midt i oktober, så jeg kan sagtens følge dig

Jane 33+5

HexiLexHexiLex
    Medlem

helt enig… jeg kan stadig ikke venne mig til hvor stor min mave efterhånden er, da den jo stadig vokser vildt… nu må den bette bare snart komme ud, så man er mere fleksibel igen 😛

Dianna 33+4

stinse164stinse164
    Medlem

hej jeg er endnu en af dem der synes der godt snart må ske noget… men jeg har så også allerede et symf.mål på 40 cm så han er skudt til at veje over 3 kilo nu! så…….. nu må han gerne komme ud 🙂 hvor meget måler i ca?
    knuz Christina 35+2

Anonym
    Gæst

Jeg vil gerne meldes ind i klubben for de utålmodige – havde termin i lørdags og synes bare ikke det føles som om der sker noget som helst… Orker ikke rigtig mere nussen omkring og gøren klar – det har jeg ligesom brugt de sidste 8 ugers barsel på. Så føler det er lidt svært at få tiden til at gå…
    I mandags blev hun skønnet til 3400g, så det er ikke fordi hun er frygtelig stor. Men det kan hun nå at blive, hvis ikke hun snart pakker sydhavsfrugterne og ser at komme ud…
    Er der i øvrigt nogle der har spændende beretninger og erfaringer med igangsættelser? Har lidt på fornemmelsen at det er der det ender.
    Go weekend, Bettina 40+6

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.