er forvirret

Alt om Børn Fora Debatfora Graviditet er forvirret

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    patoftlundpatoftlund
    Medlem

Puha jeg ergodt og grundigt forvirret.. jeg ved ski snart ikke hva jeg skal mere.. nu har jeg haft to abort inden for 8 måneder. og er rigtigt ked af dettet.. Så det ene i min krop siger ej rikke nu gider vi ikke det her skidt mere, vi nøjes bare med det barn vi har.. Men så er der noget andet i mig der siger ej jeg vil sku have et barn mere min krop skal bare ikke bestemme at det ikke skal lykkes. så var min plan jo at jeg ville starte på p piller. men nu vil jeg ikke for vil bare så gerne have en biittet en mere. Men hvofor f… skal man da have bøvl med at få børn, da jeg skulle være gravid med min datter var den der bare første gang, og nu har vi været alt dette igennem. er der mon nogle der har det på samme måde som mig???

Anonym
    Gæst

PS: Det med hormonerne læste jeg i din profil – er det korrekt forstået, at du er på det? Der stod jo egentlig ikke noget om det i dit indlæg.

Anonym
    Gæst

Jeg synes, min situation har været lidt den samme. Har en datter fra oktober 2004, som blev lavet på et par måneder. Vi begyndte så at arbejde på nr. to 1. januar. I juli blev jeg gravid, men fik ti dage forsinket min menstruation, dvs. spontan abort. Blev så til gengæld gravid igen med det samme, men troede også jeg havde tabt den, da jeg blødte d. 4. september. Er netop blevet scannet for anden gang i dag og der var hjertelyd og det så ok ud, selvom der er en lille blodansamling derinde (ikke i selve fostersækken). Lægen sagde, at jeg var 5+6, men det forstår jeg slet ikke, for jeg tog en g-test d. 21. august, som var positiv. Hvis jeg er 5+6, er undfangelsen sket ca. 14. august og så burde jeg jo ikke ku’ måle positiv g-test d. 21. hm…. skal scannes igen om to uger.

Synes det er noget værre rod. Husker tilbage på min første graviditet som helt problemfri, så dette her virker unormalt og bekymrende.

Jeg tænker på, hvorfor du mon “allerede” får hormoner? Min læge har sagt til mig, at man først begynder på den slags tiltag efter mindst et år.

patoftlundpatoftlund
    Medlem

jamen vi har været igang med behandlinger i længe med stoppede engang i juli da jeg ikke synes migogmin krop kunne holde til det efter næsten 2år med homoner. så for det ikke mere

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.