Nu er jeg da spændt…

Alt om Børn Fora Debatfora Graviditet Nu er jeg da spændt…

Viser 14 indlæg - 1 til 14 (af 14 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Hej.

Jeg krydser fingre på dine vegne. Jeg havde ingen symptomer ud over udebleven mens -> så jeg har ikke så mange erfaringer. Men det er vist meget forskelligt hvor hurtigt symptomerne dukker op. Hvis den 18/8 var din sidste mens første dag (som man normalt regner med i forbindelse med graviditet), så lyder det lidt tidligt med symptomer, men jeg vil da anbefale at du tager en test.

Held og lykke!!!

Jeg er for tiden også opmærksom på alle symptomer -> i håbet om at fødslen nærmer sig 😉

MVH ST7913 (termin i morgen)

AbbichumAbbichum
    Medlem

Hejsa.
    Jeg har haft kvalme i 3 uger nu, og har lige testet positiv i søndags. Jeg er altså knap 5 uger henne og har haft kvalme siden omkring befrugtining. Så det kan godt være et tegn 🙂 Jeg havde det på samme måde da jeg ventede min første datter. Vi har forsøgt i knap et halv år og endelig lykkes det så 🙂
    Jeg kan sagtens følge dig i det med at tolker på alle symptomer, man bliver næsten helt vanvittig! Men man skal nok passe på med at ligge for meget i det, jeg har tidligere oplevet at kvalmen var forårdaget af selv ÆL og ikke graviditet.
    Jeg brugte den metode der er på minmave.dk til at finde frem til min ÆL, som slet ikke lå der hvor jeg troede men 5 dage senere 😛
    Uhh 14 dage er lang tid at vente på svar, jeg kender det godt, men ønsker dig held og lykke med projektet 🙂
    Knus fra Randi.

Anonym
    Gæst

Hej.
    Jeg har hele dagen haft småkvalme og madlede…og så har jeg faktisk bare lyst til at lægge mig på sofaen.

Jeg håber selvfølgelig at der er gevinst. Omkring denne ægløsning har vi dyrket sex hver 2. dag…så jeg håber at det har virket.

Jeg havde mens sidste gang 18/8 – er det så for tidligt med symptomer? Det er godt nok utroligt som man reagere. ALLE symptomer bliver registreret.

Gider I skrive lidt omkring hvornår jeres symptomer begyndte?
    Nu er der lang tid til næste mens (…som bare har at udeblive)!!

Som jeg har beregnet det skulle jeg have ægløsning i lørdags. Har dyrket sex hver anden dag siden tirsdag i sidste uge :0)

Hilsen
    den håbefulde.

Anonym
    Gæst

Hej igen.
    Det er al for tidligt for mig at teste så jeg må vente på at min mens ikke kommer.
    Det er da spændende med dig. Er det første barn?
    jeg har 2 drenge. første gang gik jeg 16 dage over tiden – anden gang 5…men jeg håber at du snart få symptomer på begyndende fødsel. pøj pøj.
    Tine.

Anonym
    Gæst

Har lige været på visit på minmave.dk og har beregnet min ægløsning…Til min store overraskelse var det faktisk 4 dage før jeg selv havde beregnet. Men som jeg husker det dyrkede vi sex tirsdag eller onsdag…så der er da chance endnu.

Har I andre haft bedre held med ægløsningsberegning fra minmave.dk??

Det er da vildt med alle de beregninger…det er sgu ikke til at finde ud af.

Tine :0)

PolkaaPolkaa
    Medlem

Jeg følte mig syg – kvalme, madlede, overvældende træthed – i et par uger og var ved at være bange for at jeg fejlede noget alvorligt, da jeg også blev forpustet og fil ondt i brysterne. Endelig ringede klokken så! Da var jeg i uge 7 og havde haft symptomer siden uge 5.

Polkaa

ollemandenollemanden
    Medlem

Hey 🙂
    Jeg håber at Mathilde er på vej! 😉
    Glæder mig til at høre mere…
    Knus
    Og ps: jeg har ikke brækket mig i dag!

Anonym
    Gæst

Jeg har ik haft kvalme, brystspænding osv .. Jeg fik øget tissetrang, men det var efter jeg fandt ud af jeg er gravid..

Du ka jo ik gå ud fra hvornår vi andre har haft symptomer eller ej… det er jo forskelligt fra person til person..

Natasja 39+1

Anonym
    Gæst

hejsa..jeg læsr fortiden i politikkens graviditetsbog og der står at de typiske symptomer kommer efter 4ugers tid..så ved ikke om du kan bruge det til nogte.men alle de “regler” de forskellige bøger skriver om er jo bare en tommelfingerregl….

good luck

Anonym
    Gæst

Er det dig Søde??

ollemandenollemanden
    Medlem
    ollemandenollemanden
    Medlem

Den der f….. enterknap! 😉
    Ja, det er mig – kunne næsten regne ud at det var dig!
    Jeg glæder mig altså til at høre mere!!
    Knus

mariestmariest
    Medlem

hi!

Jeg havde meget ømme brystvorter, umiddelbart efter min ægløsning. Det gik væk igen efter et par dage – men den var go nok! To uger senere var testen positiv!
    Madlede og kvalme er jeg til gengæld helt sluppet for, så det kan jeg ikke snakke med om 🙂
    Kh Marie

Anonym
    Gæst

Allerede 2-3 dage efter befrugtning blev jeg vældig beruset af ingenting (Et halvt glas champagne) og vin, øl og spiritus smagte bare ikke særlig godt. Cigaretter som jeg før nød i forbindelse alkohold smagte også bare rigtig grimt og efter to dages forsøg stoppede jeg helt (Automatisk) med det efter at have gjort det i 10 år. Alt dette er foregået fra befrugtning til 5 uge hvor jeg opdagede graviditeten.

Viser 14 indlæg - 1 til 14 (af 14 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.