vitaminer

Alt om Børn Fora Debatfora Graviditet vitaminer

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

hej med jer 🙂

jeg kunne godt tænke mig at vide hvad i tager af vitaminer, jeg har fået at vide af min læge at jeg skulle spise masser af folinsyre.
    så var jeg i matas for at købe dette, men i butikken sage de at de var meget dyre så jeg skulle købe deres produkt : vitamin mineral til gravide. de stribede. for så fik jeg også en masse andet godt.
    kender i disse vitamin piller og skal jeg tage andre gode ting. hvad spiser i ??
    mange hilsner
    ann 6 uge.

camdancamdan
    Medlem

Hej.
    Jeg spiser selv gravitamin fra apoteket og dertil spiser jeg to kalk da jeg ikke er så meget til mælkeprodukter. Det er en god ide at du også får de andre vitaminer og så er det jo nærmest alt i en pille.
    Camilla 17+4

Anonym
    Gæst

Jeg vil foreslå dig at købe alle produkter i en helsekost så slipper du for alle kemikalierne. Man kan også få folinsyre der. De har en vitaminpille der hedder “Baby-me-now” som også er rigtig god.

frkRubinfrkRubin
    Medlem

Jeg spiser gravitamin og supplerer med en gravijern det skulle dække dit behov hvis du ellers spiser sundt og varieret

Sarah 23+4

Anonym
    Gæst

Jeg startede med Folin til uge 12 ca og omkring uge 20 begyndte jeg på jern, da jeg begyndte at blive svimmel.. Og vitaminpiller :o)

Natasja 39+2

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.