Hvornår kunne man se det?

Alt om Børn Fora Debatfora Graviditet Hvornår kunne man se det?

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 20 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Hvornår kunne i selv se eller fornemme på jeres mave at i var gravid og hvor hutig tog i på. Har taget en negativ test, men fornemmer idt at jeg muligvis kan være gravid.. Har taget på, meen har også levet godt i ferien… Min mave virker oppustet og meget rund lige foran.. Min mens udebliver, meen det har den stort set alle dage gjort når jeg ikke brugte p-piller.. Såh ved ikke helt…

Hej 🙂

Jeg er præcis i samme situation som dig. Maven er helt helt oppustet, rund som en bolle og mens udebliver også. Så.. Men jeg tror desværre bare man skal være tålmodig! – Selvom det bare er så drøn svært…!!

Jeg krydser fingre for dig ;o)

Anonym
    Gæst

Puha det er meget individuelt….
    Jeg var i uge 16 før jeg kunne se en lille bule på maven……
    Andre kan se det stort set når manden har pakket snablen ned…
    Mener også at mange kvinder bliver oppustet lige omkring deres mens men ved det ikke…
    Håber det er til lidt hjælp
    Knus Susan

Anonym
    Gæst

Tak for jeres svar. Jeg venter og ser 🙂 Måske maven også bliver hurtiger større når man er 2. gangs gravid, men ved det ikke. Har blot hørt at maven ofte bliver større i graviditeten fordi din livmor har været udvidet før.

Anonym
    Gæst

Hey

Første gang jeg var gravid kunne det først ses da jeg var næsten i 8 mdr. anden gang var jeg i 3 da min mave var vokset til det kunne ses.

Så det er meget individuelt.

Held og lykke

trigepigetrigepige
    Medlem

Måske kan du få din læge til at tage en blodprøve, der måler hcg-niveauet. Så kan du få et stensikkert svar.
    Min mave kunne man se fra uge 12 🙂

AnullerAnuller
    Medlem

Hmm… vil så bare sige at en blodprøve ikke er et stensikkert svar… Jeg fik for 2 uger siden taget alm test og blodprøve, og begge var negative. Jeg har så lige været ved gynækolog idag, fordi min mens. har udeblevet lige siden jeg droppede af p-pillerne, for 11 måneder siden, og skulle have undersøgt hvorfor. Da hun så scanner mig, siger hun at jeg er gravid, og er ca 6 uger henne!
    Det havde jeg bare slet ikke regnet med, for blodprøven var jo negativ. Så vi er bare helt vildt glade nu 😉

kelidakelida
    Medlem

hejsa. Jeg var klar over det med det samme. mine bryster blev ret hurtige mega ømme og da det var tid til en test var der heller ingen tvivl, to meget røde streger.. 🙂

Jeg blev hurtig stor og ca. uge 9 skiftede jeg til ventebukser, tænkte nok at det var pga. anden gang, men min mistanke om at der var noget andet blev ret hurtig stor, og i uge 12+4 skulle vi til NF scanning, og ganske rigtig der lå 2 små bebser og vinkede til os… :)))

nu er jeg 19+6 og er kæmpe ligner en i 8 mdr.

Anonym
    Gæst

Jeg er nu i uge 13 og lige været til nf scanning og så den lille…fantastisk oplevelse, nå men min mave begyndte at vokse lidt fra uge 11 og nu kan man godt se det..jeg har kun skulle skifte mine arbejdsbukser ud med overalls for ellers ku jeg ik ha nogen på, det strammede for meget 🙂 så nu begynder det at blivere mere spændende når man nu har set den, og maven stille og roligt vokser 🙂

Anonym
    Gæst

Jeg blev også klar over det hurtigt. Jeg var i 7. uge, havde kvalme og mine bryster blev hurtigt store. Nu er jeg i 10. uge, kvalmen er ved at fortage sig, jeg kan kun gå i joggingbukser. Det er også anden gang for mig, så det er nok derfor at det hele går så stærkt. Men fedt hvis jeg også havde 2 bebser inde i maven, men det tror jeg nu ikke, desværre! 🙁

mssmllmssmll
    Medlem

Hej!
    Jeg fandt ud af at jeg var gravid da jeg var cirka fire uger henne. mine bryster blev spændte og ting lugtede underligt og jeg fik småkvalme. Tog fire test og alle fire viste at jeg var gravid. Prøv lægen som de andre nævner, deres er nok mere nøjagtigt!
    Da folk begyndte at spørge om jeg var gravid, altså det synlige tegn var da jeg var omkring 16 uger henne. Derefter gik det stærkt med maven.

Hilsen mssmll

haanirakhaanirak
    Medlem

jeg var ca 15 uger henne før det rigtig kunne ses på mig men jeg var også tidligt klar over at jeg var gravid havde en underlig fornemmelse i maven og var træt hele tiden og småkvalme.

men blev først testet da jeg var 6 uger henne da det var omkring jul og nytår at vi fandt ud af det tog til lægen for at blive testet det er jo gratis.

hilsen karina

Anonym
    Gæst

hejsa

jeg bliver oppusted ved mens.tid..og for lang tid siden da jeg trode jeg var gravid,”følte”jeg også underlige ting ved maven og i kroppen,men det var ren psykologisk…da jeg var meget nervøs.så jeg ville nok gå til lægen engang

kram herfra mkoldt

Anonym
    Gæst

Tog en test, der var negativ før en weekend for at vide om jeg kunne nyde et glas vin hos svigerforældrene. Men jeg holdt alligevel igen fordi jeg havde en fornemmelse – og ganske rigtigt, om tisdagen var testen positiv. Man kunne dog ikke se det udefra før uge 10 tror jeg – men måtte købe bukser med elastikkant med det samme.

Ginien

Anonym
    Gæst

jeg var til nf og se den lille men kunne ikk helt tro på det… så den dag h*n begyndte at sparke ca uge 22/23 troede jeg på det. det var også først der man begyndte at kunne se det.. men begyndte at tænke over det som mulighed da jeg fik skrevet vandre journal… selvom jeg udemærkede vidste at man ikk bare skriver sådan en… så…

sanne 26+0

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 20 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.