Gravid og menstrutions agtige smerter

Alt om Børn Fora Debatfora Graviditet Gravid og menstrutions agtige smerter

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    kiaheisekiaheise
    Medlem

hej alle sammen.

den 22-09-06 havde jeg en spontan abort. (det væreste jeg i mit liv har været ude for). nu er vi gravide igen og det er jo en stor glæde, eftersom vi virkelig har et højt ønske om at blive forældre. jeg er er selvfølgelig glad for den gode nyhed, men er samtidig også bange for at miste igen. og da det stadig er så tidlig i gravidteten så ved jeg jo at der er en risiko. (jeg er ca 5 uger henne) så af samme grund er jeg nok meget meget opmærksom på alle de signaler min krop sender mig. og jeg føler at jeg har menstrutions agtige smerter og nu ville jeg gerne høre jer ad om det er normalt at have menstrutions agtige smerter selvom men er gravid.

mange tanker til jer allesammen.

taymi25taymi25
    Medlem

men hvis du nu er så nervus , ring til din lægen , det vil garantere hjælpe , og så kan du være sikkert på alt er som det skal .

mvh taymi

taymi25taymi25
    Medlem

hej tillyke …… jeg havde også mens smerte ,det er meget almindelig på grund af det sker mange forandring i din livmor ………. så længe man ikke bløde eller har voldsom smerte er det ikke noget at være bekymre om . Håber du kan forstå hvar jeg har skriv og at det hjælper dig
    held og lyke

knuz taymi

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.