12 dage over tiden, er jeg gravid???

Alt om Børn Fora Debatfora Graviditet 12 dage over tiden, er jeg gravid???

Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)
  • Forfatter
    Dorte15Dorte15
    Medlem

Hejsa
    Jeg er en ung kvinde på 26. Det er første gang jeg er herinde, så skal lige finde ud af hvordan det fungerer.
    Jeg er gået tolv dage over tiden, og har taget G-test 3 gange i løbet af de tolv dage. Men de har alle været negative. Min læge siger at jeg fortsat skal tage et par test i løbet af den næste uges tid. Jeg ville bare høre om der er nogle af jer, som har prøvet noget lignende? Kan jeg være gravid? Håber det virkelig, for det er et stort ønske…

Anonym
    Gæst

Jeg prøvede det samme da jeg prøvede at blive gravid 3. gang, den var negativ men ingen menses, men efter ca 4 uger fik jeg en blødning mere kraftig end normal menses, så jeg tror simpelthen min krop lavede en udrensning af sgi selv.
    Jeg ville ikke regne med at være gravid – men ellers må lægen jo ikke på det, han kan tage en urinprøve el blodprøve.
    Held og lykke

Dorte15Dorte15
    Medlem

Hej
    Rart at vide. Jeg er også bange for at sætte forventningerne for højt op. For jeg ved at jeg bliver meget skuffet..

Lisa84Lisa84
    Medlem

Hejsa.
    Min veninde testede også negativ de første 14 dage og fik taget blodprøve for at konstatere graviditet.
    Bed om dette, så er du da sikker.

Lisa

Dorte15Dorte15
    Medlem

Hejsa
    Tak for dit svar. det tror jeg også at jeg vil gøre, altså bede om en blodprøve. Har hun senere kunnet måle sig positiv ved en graviditetstest? Det er nemlig frustrerende at gå og vide ingenting…

Lisa84Lisa84
    Medlem

Hejsa.
    Hun har først fået målt sit HcG gennem blodprøve hos lægn, men har senere testet positiv ved GT. Dette skyldes jo at at HcG-tallet stiger dag for dag og der derved er mere som skal udskilles gennem urinen.

Jeg kan godt forstå at det er frustrerende for dig at gå i uvisheden, har selv prøvet det et par gange (dog kun i optil en uge) men du må håbe det bedste.

Lisa 8+4

Anonym
    Gæst

Hej.

Jeg er nysgerrig om du er gravid? Er nemlig i en meget lignende situation. 26 år, 12 dage over tiden for mens, men graviditetstesten er stadig negativ:-(

Hejsa..

Ville bare høre om det evt. ikke ville være muligt for jer, at få foretaget en gyn. undersøgelse, hvis ikke i må få taget blodprøve?

Her skal de jo også kunne se om i evt. er gravide..

Held og lykke til jer begge 🙂

Linda (27+0)

SusieBpSusieBp
    Medlem

Hejsa..

Har du fundet ud af om du er gravid?? Jeg er nemlig også gået 12 dage over tid nu.. og blir ved med at teste negativ…

Susie

Anonym
    Gæst

Det er rart at høre, at der er andre, der er i samme situation;-)
    Jeg har ikke prøvvet at teste igen, afventer lidt og ser om der sker noget. Og jeg vil også vente lidt med at kontakte min læge, hvis jeg nu ikke er gravid!
    Håber, at en test snart viser positiv…

Dorte15Dorte15
    Medlem

hej nej var desværre ikke gravid.. min mens kom 24 dage forsinket.. så det var en rigitg træls nedtur, for vi var lige sikker på det.. men snakkede med min læge og hun sagde at det var meget naturligt at kroppen og psyken kunne spille en et puds.. så vi er bare i gang med at prøve igen.. men krydser rigtig meget fingre for at du er gravid.. ved hvor svært det er når man ønsker sig noget så brændende..
    hilsen Dorte

Dorte15Dorte15
    Medlem

nej desværre var jeg ikke gravid.. gik 24 dage ove tiden og så kom min mens.. træls træls.. men de siger jo at man kan teste negativ og stadig være gravid.. men gå op til din læge og få taget en test.. det er gratis..
    hilsen Dorte

Anonym
    Gæst

Hej

Jeg har fået mens i dag. Ærgeligt at jeg ikke var gravid, men dejligt ikke at skulle vente mere på den, så er der jo snart en mulighed igen;-)
    Tak for jeres kommentarer.

Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.