Hysterisk (eller ked?) datter :-(

12

Moerup

24. november 2016 - 0:25 | Tilbage til mødregruppen

Kære alle jer
Jeg har flittigt brugt dette forum hvis jeg har været i tvivl om diverse ting omkring min datter, da jeg er førstegangsmor, og har kunne nikke genkendende til problematikker der er blevet skrevet herinde, tak for det! Det har har gentagene gange været til hjælp herhjemme :-)
Jeg sidder selv nu, og er så ked af, at min datter virker ked af det og bliver ofte hysterisk uden grund. Hun er 15 mdr. her den 6. dec. Jeg har læst, at der er mange i 14-16 mdr. alderen har disse perioder, men det er ved at være så opslidende herhjemme. Hun plejer at være glad og går rundt og piller ved alt, og helst det man ikke må pille ved ;-) griner, snakker med bamser og sig selv - ja, hun udforsker verdenen.
Men pludselig vendte det. Hun havde været syg med feber i ca. to dage, og derefter vendte det. Hun er hysterisk, græder/skriger, men der er ingen tårer. Hun vil gerne op til mig (hun er meget morglad), men der kan også være nogle gange, at hun slet ikke vil noget. Hun vil hverken have sut, være hos mig eller far - ingenting hjælper. Vi var ved læge med hende da hun havde feber, men lægen sagde, at det var en omgang influenza hun havde fået. Dermed har hun også fået to kindtænder, hvilket jeg også troede kunne være årsagen, hvilket måske også har spillet ind, men nu har hun hverken feber eller virker til at have ondt. Og endnu en ting - hun har sovet igennem fra hun var fem uger gammel og har altid været god til at sove. Selvfølgelig har vi også haft vores dage og nætter, hvor hun ikke har sovet særlig godt, men primært sover hun godt. Nu græder hun lidt i søvn, græder lidt vågen, men bliver liggende i sin seng og sover videre. Nogle gange stiller hun sig op, men når hun kommer op til mig og vil tale hende lidt til ro, så vil hun ikke være hos mig, og når jeg så lægger hende ned i sengen igen, så sover hun. Dette sker måske en-to gange omkring kl. 22-23, og så sover hun enten hele natten eller har en eller to opvågninger om natten, hvor hun enten skal have sutten eller hvor jeg bare lige skal ligge hende ned.
Jeg er så ked af, at hun virker så utilfreds og ked af det hele tiden. Det er den mindste ting der kan få hende til at græde. Vi går på listetær herhjemme.
Jeg savner min glade og dejlige lille pige. Har andre oplevet dette? Hvad gjorde I? Og hvornår stopper det?

Jeg har forresten bestilt tid ved ørelægen, da vores pædagog i vuggestuen sagde, at der godt kan sidde noget på ørene, som lægen ikke kan se. Men hun tager sig ikke til ørene, og er nem nok til at få til at sove, men vi tager hende selfølgelig til lægen, for at få hende tjekket.

Tak fordi I læste med, og undskyld det blev lidt langt.

- en mor der savner sin glade pige

Log ind for at besvare indlægget

Del med andre

Facebook Twitter Twitter

Svar (0)

Du skal være logget ind for at kommentere.
Klik her for at logge ind eller oprette en ny konto.

Mødregrupper
Debat
Blog
Køb/salg

10 seneste indlæg i mødregrupperne

Dato:Emne:Mødregruppe:
13/9sandhedJuli 2004
6/9Virkelig lækker kage!Juli 2004
25/8Vi bruger heller ikkeApril 2004
9/8Børnepenge 2017 - Hvornår får jeg børnepengeFebruar 2009
9/8Børnepenge 2017Februar 2009
30/7Et lille komfort-trick måske....Oktober 2005
27/7Hår(d)vaskApril 2004
27/7BeggeJuni 2007
26/7Prøv netbutikke only4kidsAugust 2007
10/7FødselsdagsønskerAugust 2007
Se seneste 100 mødregruppe-indlæg

10 seneste indlæg i debatterne

Dato:Emne:Skrevet i:
20/9Generelt dyrt at købe tøjLivet med børn
18/9Jeg har selv forsøgt mig medOrdet er frit
18/9afviser pludselig flaskenOrdet er frit
17/9Hej Natascha, For os har detLivet med børn
15/9Hjælp - har I hjemmelavet legetøj?Ordet er frit
13/9Køn og fejlscannining - erfaringer? Graviditet
11/9Til Martin Jakobsen: tak forOrdet er frit
10/9Hej Hej. Ved det er etINAKTIV DEBAT - SKRIV IKKE HER: Børn 4-7 år
8/9Hvordan sletter man et indlæg??Ordet er frit
8/9Tillykke til jer alleGravide over 35 år
Se seneste 100 debatindlæg

10 seneste køb/salg annoncer

Dato:Titel:Pris:
23/7Leander-seng3.500 kr.
23/7Silvercross barnevogn4.000 kr.
17/7Barnevognspuder199 kr.
13/4Salg af nye Kennedy Sko til lagerpriser 175 kr.
2/8LÆKKER BODYPILLOW PÅ UDSALG!!399 kr.
2/6drenge cykel 250 kr.
2/6trammeseng 100 kr.
24/5Hjemmelavet personlige bamser250 kr.
4/5Sød vugge i træ100 kr.
4/5God barnevogn sælges nu900 kr.
Gå til Køb&Salg

Seneste fra brevkassen

Bosat i udlandet: Skal mit barn vaccineres mod polio?
Sundhedsplejerske Hej Jane Jeg bor i Vietnam og har en søn på 5½ år. Vietnam har et...
Sådan tackler du dit barns institutionsskifte
Familierådgiver Hej GitteMin mand og to børn på nu hhv. ca 2½ år og 8 måneder flyttede...
Blødning efter abort
Jordemoder Hej CamillaMin kæreste og jeg blev gravide, men det endte desværre ud ...
Annonce